Waarderingen

30-09-2024: Gaat goed: De samenwerking die ze doen, ze behandelen mij en werken zo naar klachtenverlichting en mogelijk wel volledig herstel. Ze zijn echt super! Kritisch, eerlijk en goed. Kan beter: ik heb daar nog geen antwoord op. (cijfer 10)

30-09-2024: Gaat goed: Goede sfeer, prettig in de omgang, spontaan, je voelt je prettig en op je gemak bij haar. Is daarbij zakelijk en to the point. Schroomt niet om je pijn te doen als dat nodig is. Later voel je je daar beter door. (Dat is althans de bedoeling) Kan beter: Volgens mij wordt alles wel gedaan om jou te helpen de pijn of het ongemak te verlichten dan wel weg te nemen. Bij de een zal dat gemakkelijker gaan dan bij de ander. (cijfer 8.4)

10-08-2024: Zeer kundig. (cijfer 9.0)

06-08-2024: Heldere communicatie, grote deskundigheid. (cijfer 9.7)

15-07-2024: Ze staat altijd voor je klaar en luisterend oor. (cijfer 9.1)

14-07-2024: Holistische kijk op de klachten. (cijfer 9.7)

14-07-2024: Professionaliteit. Aandacht. (cijfer 9.6)

08-07-2024: Professioneel en vriendelijk. zeer betrouwbaar gevoel. (cijfer 10)

<h1>Waarderingen</h1>

30-06-2024: Doelgericht en persoonlijk. Heel prettig! (cijfer 8.7)

30-06-2024: Klantgericht en empatisch. (cijfer 8.9)

30-06-2024: Goede zorg. (cijfer 9.6)

03-06-2024: Gaat goed: Kennis en deskundigheid komen over als up to date en er wordt naar de hele persoon gekeken, naast de specifieke klacht. Kan beter: Telefonische bereikbaarheid kan beter. (cijfer 8.4)

02-06-2024: Goede behandeling en fijn in het contact. Je voelt je serieus genomen. (cijfer 9.7)